اخبار

پرسش و پاسخ

هزینه ارسال مرسولات

پرسش های متدوال

 

1-چگونه به سایت خونه کالا  اعتماد کنم؟

فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشند مشخصات هویتی و اقامتی آنها در ای-نماد که متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت هست ثبت شده و هیچ تفاوتی با فروشگاه های فیزیکی که حضوری خرید می کنید؛ ندارند. جهت اطمینان تنها باید از داخل سایت در قسمت فوتر روی لوگوی ای-نماد کلیک نمایید و مشخصات فروشگاه را داخل خود سایت “این-نماد” مشاهده نمایید.

2-آیا قیمت و موجودی سایت به روز است؟

اجناسی که در سایت قیمت دارند قیمت ها به روز می باشد البته در مواردی بسیار نادر اگر تداخلی وجود داشته باشد در اسرع وقت با شما هماهنگ می شود.

3-آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه خونه کالا می باشد؟

امکان خرید حضوری برای مشتریان در شهر یزد امکان پذیر می باشد آدرس و ساعت کاری در فوتر سایت درح شده است.

 

4-آیا امکان خرید از سایت و دریافت اجناس از فروشگاه با هزینه ارسال رایگان می باشد؟

بله مشتریان محترمی که قصد خرید از سایت و دریافت اجناس درب فروشگاه با هزینه ارسال رایگان را؛ دارند لطفا در فرایند پرداخت گزینه “دریافت سفارش درب فروشگاه” را انتخاب کنند تا هزینه حمل رایگان؛ در نظر گرفته شود و سفارش را از فروشگاه دریافت نمایند.

5-نحوه سفارش در سایت خونه کالا به چه صورت است؟

تمامی اجناسی که در سایت قیمت گذاری شده اند موجود می باشند و شما مشتری محترم می توانید پس از مطالعه مشخصات اجناس در صورت تمایل به خرید؛ آن جنس را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از وارد کردن آدرس و مشخصات خود توسط درگاه پرداخت امن آنلاین خونه کالا؛ مبلغ محصول را پرداخت کنید.

 

6-روشهای ارسال اجناس چگونه است؟

اجناس شکستنی در صورت وجود شعب تیپاکس در شهر مقصد با تیپاکس ارسال می شود و در صورت عدم وجود تیپاکس با پست ارسال می شود.

سایر اجناس غیر شکستنی با پست ارسال می گردد.

اجناس حجیم و سنگین با باربری ارسال می گردد.

فقط در شهر یزد ارسال با پیک(با هزینه ارسال) و تحویل درب منزل یا تحویل درب فروشگاه(به انتخاب مشتری و با هزینه پیک رایگان) امکان پذیر است.

 

7-هزینه ارسال چقدر می باشد؟

هزینه ارسال به وزن و ابعاد و شکستنی بودن اجناس بستگی دارد و تقریبا طبق تعرفه پست و تیپاکس می باشد.شما مشتری محترم می توانید قبل از نهایی کردن سفارش و پرداخت آنلاین از قسمت “محاسبه حمل و نقل” از میزان هزینه ارسال مطلع شوید

اجناس خیلی سنگین و حجیم که نیاز به ارسال با باربری دارد؛ مبلغ 100 هزار تومان پرداختی در سایت بابت ارسال از فروشگاه خونه کالا تا باربری شهر مبدا فروشگاه می باشد و هزینه ارسال از باربری شهر مبدا تا باربری شهر مقصد بصورت پس کرایه توسط مشتری پرداخت می شود.

8-آیا امکان لغو سفارش می باشد؟

امکان لغو سفارش با هماهنگی پشتیبانی فروش قبل از بسته بندی و ارسال امکان پذیر می باشد.

 

خونه کالا: فروش لوازم خانه و آشپزخانه و دکوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *